Szkoła języków obcych

Nasza SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH funkcjonuje od 2001 roku i mieści sie przy ulicy Abramowicza 1 (budynek kościoła Św. Rocha, jedno wejście z „Metalkas”). W celu uzyskania informacji na temat kursów można odwiedzić nasze biuro działające codziennie w godzinach 9:00-17:00, gdzie mogą Państwo bezpłatnie ustalić poziom znajomości języka, a także uzyskać fachową poradę na temat oferowanych przez nas kursów.

SZKOŁA to równiez ośrodek goszczący wolontariuszy europejskich. Można tu rozwijać umiejętności komunikacyjne podczas zajęć oraz w czasie wolnym spędzonym w naszej szkole. Atmosferę Szkoły tworzy Europejski Mix różnych narodowości, języków i kultur, co z pewnością motywuje wszystkich do nauki języków obcych takich jak – ANGIELSKI, NIEMIECKI, HISZPAŃSKI, WŁOSKI, FRANCUSKI, ROSYJSKI, POLSKI – na wszystkich poziomach zaawansowania – A0 A1 A2 B1 B2 C1 C2.

W SWOJEJ OFERCIE POSIADAMY

  • kursy ogólnojęzykowe
  • kursy konwersacyjne
  • przygotowanie do matury
  • możliwość sprawdzenia swojego poziomu językowego
  • dyskusje i rozmowy z Wlontariuszami Europejskimi w ich macierzystych językach

(EVS – European Volontary Service)

  • nieodpłatne korzystanie ze zbiorów naszej biblioteki, mediateki oraz migroteki
  • bezpłatne konsultacje językowe
  • kursy dla firm i instytucji
  • fachową pomoc tłumaczeniową
  • profesjonalny nadzór nad jakością zajęć
  • bezpłatny parking
  • zajęcia prowadzone najbardziej efektywną metodą komunikacyjną – DIRECT METHOD
A PONADTO:

NASZA SZKOŁA należy do sieci Ośrodków Egzaminayjnych TELC, a nasi lektorzy sa licencjonowanymi egzaminatorami TELC.

Nasza Szkoła podejmuje różnorodną działalność związaną z Wolontariatem Europejskim i każdy Słuchacz ma możliwosć włączenia się w te działania.

WYRÓŻNIAJĄ NAS TAKŻE WYJĄTKOWO NISKIE CENY !!

DLACZEGO TAK TANIO ?!

AKADEMIA EDUKACJI I TWÓRCZOŚCI JEST POWOŁANA PRZEZ FUNDACJĘ DIALOG, KTÓRA JEST  ORGANIZACJĄ POŻYTKU PUBLICZNEGO UCZĄC SIĘ U NAS WSPIERASZ DZIAŁALNOŚĆ STATUTOWĄ FUNDACJI DIALOG

 

Zajęcia języka angielskiego w grupach dziecięcych (od 2,5 do 6 lat)

prowadzone są z wykorzystaniem zarówno różnorodnych metod autorskich opracowanych na podstawie sukcesywnie zdobywanych doświadczeń w pracy z najmłodszymi, jak i wybranych efektywnych metod standardowych jak np. „TPR (Total Physical Response)”, czy „Communication Method”. Zgodnie z założeniem „nauki przez zabawę” lekcje dodatkowo urozmaicane są poprzez wykorzystywanie różnorodnych materiałów dydaktycznych, m. in. uwielbiane przez dzieci Magic Box.

Plan zajęć języka angielskiego w każdej grupie wiekowej jest dostosowany do zajęć muzycznych (j. angielski odbywa się przed lub po zajęciach umuzykalniających).

Wielu rodziców zadaje sobie pytanie: Czy warto uczyć dziecko języka obcego jeśli nie opanowało ono jeszcze dobrze rodzimego języka?

Bez zastanowienia odpowiadamy: Warto!

Badania udowadniają, że najlepszy okres do nauczenia się języka obcego przypada właśnie na pierwszych dziesięć lat życia dziecka. Najmłodsi uczą się języka w sposób naturalny i spontaniczny. W tym wieku dzieci mają największą szansę opanowania właściwego akcentu gdyż w tym czasie kształtuje się jednocześnie ich aparat mowy. Wielu dorosłych potrzebuje lat ćwiczeń na naukę nowych dźwięków, podczas gdy dzieci potrafią powtórzyć je z dużo większą łatwością. Dlatego też kontakt z językiem obcym powinien zacząć się tak wcześnie jak to tylko możliwe.

Warto też wiedzieć, że nauka języka obcego kształtuje strategie uczenia się dzieci, wpływa korzystnie na ich rozwój umysłowy, ćwiczy pamięć, poszerza horyzonty oraz kształtuje świadomość społeczną i kulturową. Młodsze dzieci są mniej skrępowane niż starsze, dlatego nie pojawia się wśród nich zawstydzenie gdy popełniają błędy.

 

Trzeba oczywiście pamiętać że nauka małych dzieci powinna wyglądać inaczej niż dorosłych.Nie będą to testy ani poważne konwersacje. Dobry pedagog sprawi, że nauka będzie się kojarzyła z zabawą, śpiewem, tańcem, przyjemnością i radością a to zaowocuje pozytywnym stosunkiem do nauki języków obcych także w kolejnych etapach edukacji. Dzięki wczesnemu rozpoczęciu nauki języka w formie zabawy dzieci także w późniejszych latach swojej przygody edukacyjnej nie będą posiadały w sobie bariery w komunikowaniu się z innymi.